13 Mart 2011 Pazar

tıp tıp tıp...

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 02:14
üç kere tıp yazdığıma bakmayın 1+6+5=12(kemal kılıçdaroğlu 7+4=12 demişti:)) kere yazmam gerekiyor. 1 sene hazırlık 6 sene pratisyen olmak için uğraş(tabi bu zamanda pratisyene hekim bile demiyorlar o ayrı dava) sonra 5 sene uzmanlık. e uzman olmak zorunda eğilsin demeyin deminki parantez içini boşuna yazmadık ya. doktor oluyorum madem bari cerrah olym demi? zaten bana bu kadar dayanma gücü veren tek şey kan sevdası. hahahahha itiraf ediyorum ben bir caniyim. kasap olcaktım doktor oluyorum. Tabiki yalan. bana kalsa arkeolog olurdum. ama malesef hacettepeyi kazanacak kadar puan alnca kmse sana ne istiyosn diye sormuyor. mecbur doktor oluyosn. ama bende babamın etkisi büyük o dedi ben doktorum sende doktor olcaksn(ya da onun gibi bişey işte). daha ne diyim lisedeyken ne istiyosn diyene mecbur tıp diyodum. kalbimden haykırarak arkeloji dediğimi kim duymak ister?

    evet yazımı takip eden bir iki okuyucum. tıp konusunu boşuna açmadık. bildiğiniz gibi (bilmeyenlerde öğrensin kutlamayanı facedeki arkadaşlarımdan silecem) 14 mart tıp bayramı. kökeni nereye dayanıyo hiiiiiç bir bilgim yok malesef. Ama bu konu hakkında bildiğim bişe var doktorlara abuk sabuk yerlerden bu tarihte çiçekler felan gelir. doktor adaylarına ne gelir onu da görecez artık:) neyse 14 mart bu sene pazartesine geliyor. ama yarın pardon bugün (saat 12 yi geçmiş) bir protesto yürüyüşü var. hakkımızı aramak iin yürüyeceğiz. gerçi biz arıyoruz ama bulamıyacağımız garanti. ne yapsınlar yani sağlığın ticaretleşmesinden faydalanan zavallı godamanlarımızı biz hakkımızı arıyoruz diye gelirlerinden mi etsinler? ASLA. Bunu düşünmek bile büyük hata. yazık onlara nerden çalıp oğullarına gemicikler alacaklar sonra demi?

    işin özü yarın bu soğukta bi taraflarımız dona dona yürüyeceğiz.(tanrım sabah nasıl kalkcam:S) sesimizi birileri duar umuduyla gemicikler yerine bu çok büyük kayıkçık alalım derler belki diye yürüyeceğiz. tek ses çok yürek olacağız. değerli okuyucular aranızda doktor veya adayı varsa tıp bayramı kutlu olsa yoksa da bayramınız kutlu olsun deliye hergün bayramnasıl olsa. e benim yazılarımı okuduğunuza göre pek de akıllı değilsiniz.pembe günler, mutluluklar:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayalimi yaşıyorsun.Lys sonuçları açıklandığı zaman ilk bine girdiğimi görmek çok istiyorum.Haccetepeden mezun olmak istiyorum.Teşekkürler.��

Unknown dedi ki...

Hacettepe kazandım sonunda ☺️☺️

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea