16 Mart 2011 Çarşamba

son olaylar!

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 01:29
Selam blog okurları evet işte karşınızdayım:) özlemişim yazmayı. Artık bilerek mi yoksa  bilmeyerek mi(!) hacetepe bilgi işlemin gazabına uğradım bilemiyorum. Bi kaç gündür aranızda yoktum. malesef gece saat 2de bu siteye erişim saat8.30-17.oo arası engellenmiştir diyodu. bu nasıl bi zaman kavramı anlayamadım ve bu işten anlayan bi arkadaşıma (ne hikmetse her başım sıkıştğında onun başını ağrıttım) danıştım. o da bana terimsel bişeler söyledi(şu bilgisayar olayında da hiç çakmıyorum). Büyük bir ihtimal birisi seni üniverstenin bilmem neyinden engellemiş dedi son olarak(zaten tek anladığım kısmı burası oldu). sonrasında hacetteye attığım mail mi işe yaradı yoksa birileri zerzenişlerime kulak mı verdi bilemiyorum. tabi bunların haricinde %5 lik bir kısım var ki teknik arza olayı-böyle şeyler hep beni mi bulur-olabilir. kimsenin günahını almaya niyetim yok benim ki bana yetiyo da artıyo bile.

     Bu aralar bilgisayarla ilgili çok olay yaşıyorum. mesela dün bir arkadaşım bilgisaarın tam üstünde iki eli olduğunu unutup üçüncü elini kullanmayaçalıarak içi su(!) dolu şişelerle bir akrobasi gösterisi yaptı. tabi bu konu da çok başarılı olduğunu inkar edemem ama bnm bilgiisayrda bndan nasibini aldı. sonrasında olanları hatırlamak bile istemiyorum. ben bilgisayarı bıraktım canım arkadaşımı sakinleştirmeye uğraşıyodum. burdan sna sesleniyorum bidaha böle abuk sabuk şeyler için kendini üzüp bni de yorma. neyse konuya dönersek bilgisayarın tamiri için garanti kağıdı aramaya başladım. Buldum ve bir de ne göreyim. Benim 2010 yılının eylül ayında alınmış bilgisayarımın garanti süresi 2010un ğustosunda bitmiş. tabi ben şaşkınlıklar içindeyim. aman siz siz olun yok tanıdıktan aldık akrabaydı demeyin böyle şeyleri kontrol edin. evet bu şirin baba(hala geceleri yatmadan önce şirinleri izlediğimi söylemiş miydim?) öğütünden sonra devam edelim. yine çözüm kaynağı arkadaşımı aradım daha doğrusu bn msj attım o beni aradı bnde arıyck kontör nerde... o da bilgiayarı kaloriferin üstüne koy dedi. tabi bu sırada biz bilgisayarı ne zamn açmaya çalışsak kuyruğuna basılmış gibi bağırıyo. kısa keselim bilgisayarım sabaha düzeldi. meğer birazcık su(!)samış. her ne kadar acayip alıngan bi vatandaş olsada ona burdan teşekkür ediyorum.

     evet değerli okurlar yazamadığım bu süre içinde yazdklarımla ilgili çok olumlu tepkiler aldım. hepinize tek tek teşekkür ediyorum. umarım okumaya devam edersiniz yazılarımdan sıkılmadan gerçi bu zor bi olay neyse hepinize iyigeceler ve bir tavsiye eğer iyi bir çocuk olursanız siz de şirinleri görebilirsiniz:) ben ne yazıkki hiç ii çocuk olamadım...

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea