16 Mart 2011 Çarşamba

depresyon

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 04:37
konu başlığına bakıp bu yazı kesin bilimseldir okunmaz demeyin çünkü değil. aslında konuun bilimsel boyutuyla hiç bi bilgim yok. ama şöle bi durum var bi aç gündr kndimi tabiri caizse b.k gibi hissediyordum. sabah kalkıyodum ve mutsuzum hemde böyle güneşli bi havada. enerjisini güneşten alan benim için bu iğrenç bir durumdu. inanmazsınız(yani tanıyanlar inanmaz en azından) dolabımda koca bi çikolata var hemde en kalitelisinden (reklam yapmıyacm önce paraları görelim) bn yemiyorum ya şok edici bi durum. yemek yemeği unutuyodum. sporu aksattım. sanırsam depresyondaydım. (depresyondayım unutuldum aldatıldım şarkısını mahkemeye vercem insanın pskolojisini bozuyor) ama merak etmeyin dostlar depresyonun duvarları yıkıldı bende çıktım.  hem de bir anda oldu herşey bi telefn konuşması sonrası-konuşma gerçekten alakasızdı-bi baktım bişey olmş. içimdeki darlık yine kendini heycana bırakmış. yeni şeyler ypmak için gezmek için mutlu olmak için harika bi heycan... arkadaşlar ülkemizin teyip tarfından yönetiliyo olmasına rağmen dikdatörlük yaklaşıyo olmasına rağmen ergeneknlarla aydınlarımız toplatılıyo olmasına rağmen olabillecğm en fazla derecede mutluym. umarım hepiniz bnm kadr mutlusnzdur hemde nedensiz. size bir tavsiye unutun unutamıyosanız saklayın. çok işe yarıyo. hepinize pembe günler mutluluklar:)

2 yorum:

günay dedi ki...

canım arkadaşım benimm çok güzel yazmışsın bütün yazılarını tebrik ediyorum seni yazıları okurken yüzümdeki tebessüm bu yazıları senin yazmış olduğundna ve yazılarının çok güzel olmasından seni bir kez daha tebrik ediyorum ve yazılarının devamını bekliyorum vee yazılarının en büyük okuru olcam =))

hazan dedi ki...

saol tatlım benim umarım sıkılmadan okumaya devam edersin çok öpüyorum=)

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea