12 Mart 2011 Cumartesi

merhaba, hello, halao, bonjour, aloha...

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 11:19
Çok uluslarası bir başlık olduğuna bakmayın. 8 yıldır ingilizce görmeme ve şuan hazırlıkta olmama rağmen hala konuşamıyorum. E  bu sorun benden mi yoksa eğitim sistemimiden mi kaynaklanıyor o bi muamma. Şimdi ilk yazıdan yalana gerek yok. İtitraf ediyorum dile karşı yetenekli değilim zor öğreniyorum ama 8 yılda da öğrenemiycek kadar kötü değilimdir ama o muzzam eğitim sistemimize asla laf söyleyemiyeceğimize göre(!) her ne kadar inkar etsem de ben sorunluyum. Demek ki bana tıp fakültesi kazandıran kafam dil konusunda işlemiyor. Yapacak bişey yok.

        Konudan sapmada da üstüme yok yani. Bi merhaba diyim dedim konu nerelere gitti. Önce bir tanışalım. Ben bir garip tıp öğrencisi hazan. Hacettepe tıp hazırlık öğrencisiyim. Artık arada bir kalemimiz yettikçe diyemeyeceğime göre klavyemiz bozulmayıp parmaklarımız basmaya devam ettiği sürece size burdan yazacağım. Ne konuda mı? Zor soru! Hmmmm bi düşüneyim. Siyaset olmaz sonra balyoz, çekiç, orak, engerek'on(on engerek yılanının uydurması) derken hapislerde çürürüm. Bak tam da günü bugün 12 mart. Burda bu konuya girersem yazı başka yerlere gider. neyse devam ediyorum. Bir Öğrenci(baş harfini büyük yazdım bence kutsal meslek) olarak dersler mi? Hiç sanmıyorum. Müzik, spor, sanat ne ya bu gazetenin pazar eki mi? en iyisi konu kısıtlaması yapmayalım. Ne gelirse aklıma konu o işte.

       İlk yazıdan çok uzatıp okuyan(acaba okuyan olacak mı?) bi iki insanı da sıkmaya niyetim yok. Siz tıklayınki bnde yazıyım di mi yani? E buradan bana bu siteyi armağan eden sevgili eski dostum sadettin karlı'ya teşekkürü borç bilirim. Şimdi onu burda övmeye gerek yok zaten o ünlü bir iş adamı yani herkes tanıyo. bu durumda kendimi övmeye daha çok ihtiyacım var sanırım. neyse artık bitiirelim yazımızı herkese pembe bir gün diliyorum. Mutlu olun...:)

7 yorum:

Kerem dedi ki...

takipcinim kuzenciğim :D

yonca dedi ki...

hadi hayırlı olsun pembe insan :)çok güzel yazmışsın beğendim:)

hazan dedi ki...

saol kuzenciğim

hazan dedi ki...

artık takip edersin:)

hazan dedi ki...

teşekkür ettim canımmmm:)

Hciling dedi ki...

Öncelikle ruhun gibi renkli olan bu blogun senin için hayırlı olmsını dilerim.:) Klavyenin sağlam olduğuna kuşkumyok , bundan ötürüdürki yeni yazılarını merakla bekliyor olacağım diğer arkadaşlar gibi.Nice yazılara... :)

hazan dedi ki...

teşşekkür ettm çok:) yazılarımı takip eden birilerinin olması çok hoş...

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea