29 Şubat 2016 Pazartesi

Kardiş 7

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 12:26
          Yine özeleştiri yapmaktan kendini paraladın değil mi kardiş? Doğduğundan beri sana öğretilen iyi ol, dürüst ol, empati kur şeklindeki öğütleri içinde nasıl öğütmüşsen fazlası zarar olarak sana dönüyorlar farkında değilsin. Aslında farkındasın ama bir şey yapamadıktan sonra farkında olmamayı tercih ediyorsun. Empati kurmaktan kendine olan sempatini ha yitirdin ha yitireceksin. Yüzde 99 haklı olduğun noktada, yüzde birlik haksız olabilme ihtimalin tüm yelkenleri suya indirmeni, hatta kendini über kötü hissetmeni sağlayabiliyor. İnsanoğlu malum ben haksızlık ettim mi acaba diye düşünürken sen, karşındaki bir anda daha da haklılaşıyor. "Biraz önce ben trip atıp küsmüyor muydum? Ne ara özür dilemeye başkadım" diye şoka giriyorsun. Müstehak sana kardiş. Bir insan hiç bir tribinin atarının arkasında duramaz mı yahu? Madem duramıyorsun böyle çekersin kardiş. Sen devam et böyle "aman tadımız kaçmasın Ali Rıza bey" tavırlarına. Daha çok kaçırırlar senin tadını da gazını da. Ağzı açık unutulmuş gazoz gibi kalırsın ortada. Ne diyeyim ki sana kardiş? Bir türlü büyüyemiyorsun.
     

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea