1 Şubat 2016 Pazartesi

Hadi Arkadaş Edinelim

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 15:56
            Geçenlerde bir arkadaşımın bana yönelttiği "kanka senin hiç kız arkadaşın yok mu?" sorusunun karşısında durdum ve düşündüm. Hayır aslında çok sevdiğim bir çok kız arkadaşım var ama hepsinin ortak özelliği çok yıllık olmaları. Bir süre önce aldığım bir "sosyalleşme" kararı sonrası, ki bu kadarı iyiki almışım, bir çok erkek arkadaş edindim. Bazılarıyla can ciğer olduk. Ama kızlar konusunda bu kadar başarılı olamadım. Sorun bende değil onlarda.
             Sosyalleşme nasıl olur? Sen biriyle tanışırsın, o bir arkadaşıyla tanıştırır falan derken zincir uzar gider. Benim de şuan arkadaşımın arkadaşının arkadaşının arkadaşıyla kanka olduğum düşünülürse süreç doğru işlemiş. Yalnız işin içine kızlar girdi mi olay bozuluyor. Malum erkek kanka sayımın fazla olduğunu belirtmiştim. E haliyle tanıştırdıkları kızlar genelde ya hoşlandıkları ya da flört ettikleri oluyor. Yahu tanıştığım bütün kızlar mı aynı özelliklere sahip olur?
1."Akşam geç kalamam annem kızar." Nedense bu kızlarımız hep böyle muhafazakar bir tavır sergilemeyi büyük bir artıymış gibi görüyorlar. Hayır keşke tutarlı olsalar. Dün dışarı çıkmasına kızan anne bugün ya memlekete gitmiş oluyor ya da akrabalarda kalıyor. Kızımız gecelerde tabiki boy göstermeyi başarıyor. (Teşekkürler canım akrabalarım!)
2. "Bundan önce sadece bir ilişkim oldu." Hiç olmadı diyeni de duydum da çoğunluk daha garantici. Olur da birisi "o beni  eski sevgilimdi" derse vatandaş "hani bahsetmiştim ya" kişisine dönüşüyor. Nadir de olsa karşılaşılan ikinci bir eski sevgili durumunda (malum dünya küçük) "biz onunla sevgili değildik. O benim çok peşimde dolandı da hiç pas vermedim." açıklaması geliyor ilgili mercilerden. Hayır anlamadığım durum bu erkeklere kalsa her birinin 10ar 20şer exi var. Kızlar 2den yukarı çıkmıyor. Benim matematik iflas. Help me!
3. "Ben normalde internetten tanıştığım insanlarla konuşmam. Sen ilksin." Ben olsam "neden ben canısı" derim. Ama gözlemlerime dayanarak şunu söyleyebilirimki erkekler bunu sormak yerine gerim gerim gerinmeyi daha uygun buluyorlar. "E tabi benden yakışıklısı yok ki" düşüncesi beyinde salsa yapıyor o an. "Ben bir taneyim, ben özelim" de koşup geliyor beynin derinliklerinden. Sonra haydi halaya! Tey tey tey
4. "Hayatımda ilk kez bu kadar hızlı aşık oldum." He canım he. Eros ok attı. Biraz önce totoştan isabet etti. Hissetmedin mi acısını? Hadi instagrama fotoğraf atın beraber. Düğün tarihi seçin. Doğacak çocuklarınızın ismi.. "Hızlı mı gidiyoruz aşkım?" Yok artık. 3 gündür tanışıyoruz. Tabiki emekli olunca nereden yazlık alacağımızı konuşmamız lazım.
5. "Arkadaş kalalım" Meali: "Sorun sende değil bende klişe artık. Ayıp söylenmez. Ama beraber iyi ortam yaptık. Gezdik tozduk sıkıldık. Şimdi bırakıp gitmek de işime gelmiyor. Hem arkadaşının arkadaşı vardı bir tane. Tatlı çocuktu. Bir de onunla denerim şansımı." İnanmayacaksınız belki ama deniyor gerçekten de.
              Söz meclisten dışarı tecrübelerle dolu bir yazıdır. "Alan memnun satan memnun sana ne oluyor." dedim ben sizin yerinize kendime. Yok zaten pratikte bu tepkileri vermiyorum. Nerden bileyim belki de hepsi önceden sadece bir sevgilisi olmuş, annesi memlekette, evde karnı yarık yapan kızlardır. Kimseyi suçlamaya gerek yok. Ben sadece bu kadar çok ortak özelliğe sahip kızlarla iyi anlaşamıyorum. Sorun sizde değil bende yani. Mutlu günler:)

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea