2 Nisan 2013 Salı

Baharı 1 hafta ertelesek?

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 11:35
     Yüce yaratıcıdan bir istirhamım olacak: Tanrım 'bu kış kar yağmasın demiştim sen de kabul etmiştin. Sırf torpilli kul olduğumu diğerleri anlamasın diye normalde yolları kapatan, buzu yerde haftalarca kalıp 'ne zaman bacağımı kıracağım' diye düşünmeme neden olan, Ankara'ya bu yıl sadece bir iki kez göstermelik düşürdüğün karı şu bir hafta için yağmur olarak talep ediyorum. Yoksa bu güzel havada kafama şapka niyetine huni koyup, amuda kalkarak ders çalışmaya çalışacağım.
     Sınavı olmayıp da bahar aylarında gönül
yaylarını gevşeten arkadaşlar kızmayın hemen bana. Ben yağmuru sevmiyor olabilirim ama romantizmin olmazsa olmazıdır. Tadını çıkarabilirsiniz. Bir şemsiyede iki kişi yürüyebilirsiniz. Hem zaten sadece bir haftacık. Sonrasında mayısın ortalarına kadar yağmur talebinde bulunmayacağım.
       Bir kısmınız şuan 'çık bir gez, hava al sonra otur çalış' diyorsunuz, duyuyorum. Bende size soruyorum: Bu havada kuşlar cıvıldarken, ağaçlar çiçek açıp, kediler romantizmin doruklarını yaşarken dışarı çıktıktan sonra eve dönmek nasıl bir şey biliyor musunuz? Evden su almaya diye çıkıp kendimi kuğulu parkta bulmaktan korkuyorum. Kuğulu park yine iyi Göksu'da bile bulabilirim bu kafayla. Size şöyle anlatayım durumumu. Fizyolojide bir not var. 2kere okudum notu anlamıyorum. Not Türkçe, cümleler düzgün... Bir terslik var ama çözemedim. Dün itibarıyla öğrendim ki notun sayfa numaraları karışmış. 30sayfanın ilk 15i ters numaralandırılmış, sonrası normal. Demek ne kadar dikkatli okuyormuşum ki olmayan konu bütünlüğünü geçtim yarım cümlelerden bile notta bir hata olabileceğini anlamamışım. Tanrım yağmurla beraber biraz da akıl istiyorum. Mutlu günler:)

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea