15 Mayıs 2011 Pazar

hacettepe bahar şenlikleri 2011

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 13:42
Uzun süredir beklediğim şenlikler geldi ve ne yazık ki geçti... 4 gün o kadar kısa geldi ki tadını bile alamadım doğrusu. ama yine de muhteşemdi. gerçi ankaranın havası bize düşman gibiydi ama eğlence ruhumuzda vardı. ne yağmur ne çamur ne soğuk dinledik. 4 günde katıldım festivallere. katılanlar eminimim benin anlıyolardır ama bu sene 'aman bi festival ıslanmaya değmaz üşüdüğüme değmez dersim var sınavım  var' diyen sayın arkadaşlar kendinizi kın kın kınayın çoooook büyük bir eğlenceyi kaçırdınız. önümüzdeki maçlara bakın artık

       ilk gün  yalın vardı. pop müzikten nefret ederim biraz gönülsüzce gittim. saat 10 gibi bi baktım yağmurun altında deli gibi yalına eşlik ediyorum. buna konser etkisi deniyor sanırım. yani bugün şu varmış hiç sevmem mantığı konserlerde emin olun işlemiyo. direkt sürü pskolojisine bağlıyosunuz. ama yalına bi önerim var iki de bir "sevgilisi olanlar sevgililerine sarılsın" demesin kardeşim olan var olmayan var ne bu böyle rencide eder gibi aaaa!  yalından önce bi dj çktı. önce arkadaşımla dalga geçiyoduk bu ne ya çok aramışlardı bu insanlar ne dye oynyo fln diye. haha tabi ki bi süre sonra kalabalığa karışınca nasıl dans ettiğimizi anlamadık bile. hatta sponsor eti di ilk gün adam ikide bir "bir bilmecem var arkadaşlar" diyip durdu. bizde "öff" demedik tabiki "haydi sor sor" dedik

       ikinci gün mor ve ötesi vardı. kamuoyu yoklamasına bakılırsa fiyasko olan buymuş. ben yine çok eğlendim ama eğlence konusunda kndimi kriter almıyorum bn uçlardayım birazcık. elektrik felan kesildi. adamlarda pek bi isteksizdi. bn onlardan daha çok söledim şarkıları. bazı rivayetlere göre sahneye içip çıkmışlar. e tabi ne derece doğru bilemiyeceğim 

        üçüncü gün... hahaha hala gülüyorum halimize. saat 12de dersimiz bitti saat 6.00 ya kadar bekledik. nasıl yağmur yağıyo anlatamam. konser iptal dendi. atladık egoya dönüyoruz. tanrımmmm! bir trafik varr. 1.30 saatte  geldim yurda. ankarayı sel götürüyodu. arabalar kayık gibi olmuştu. neyse yurdda girdim veeee tlefonum çaldı. hoooooppp knser iptal diil. akıllı insan bu durumda ne yapar? "aa öyle mi neyse yapacak bişey yok bu saayten sonra bu soğukta o kadar yol çekilip beytepe ye gidilmez" der ama hiç bir zaman akıllı olduğumu iddia etmedimm. 8.30 da konserdeydik. athena yaaaa. dicek laf yok en önlere yerleştik. of of of yani bu adamlar hem eğlenmeyi hem eğlendirmeyi biliyo. hele baterist. adam bıraktı çalmayı kalktı deli gibi oynadı yaaa.bütün o ıslanmaya üşümeye yorgunluğa kesinlikle değdi.

          dördüncü ve ne yazıkki son gün. yine bir yağmur muhabbeti ama busefer dünden dersimizi aldğmz için tayfunda çıksa hortum da olsa kalcaz konsere şebnem ferah geliyo yanii.. gecikmeli bir tnk konseri... (tnk nin kıvırcık saçlaı gitaristine dikkat ettiniz mi bundan sonra edin. konserde giydiği pantolonun aynısı bnde var) 3 4 şarkı ve karşınızda şebo... küçükken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar, onlarda senin gibi ço tatlıydılar ama canımı yakardılar acıtırdılar... ile başladık. en öndeydik yine. bağırmaktan çığlık atmaktan boğazlarım mahfoldu. ya şebo salladı beytepeyii. e şebne gitti. ama eğlence bitmedi. bi darbuka bi darbukacı ve oynamaya dünden heves insanlar. ne çalarsa söyle oyna. zavallı atk güvenlik. dağılın diyolar  2 dk geçmiyo yine bi topluluk oynuyo hahaha iyi eziyetti onlara. oh canıma değsin. en sonunda darbukacıyı kaçırdılar..

            ya şimdi konserlerin bide bedava olan boyutu var. şöyleki sponsorlar eti cornetto nescafe albella bizi baya bi doyurdular. hele kahvee. artık midem bulanıyodu:) evet arkadaşlar böyle bi festival geçirrdim. umarım gicdenler en az benim kadar eğlenmiştir(e zor bi olay) gitmeyenlerde artık seneye kaçıramz. mutlu günler...

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea