28 Mayıs 2011 Cumartesi

Beşikdüzü...

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 13:42
  Kürkçü dükkanına dönünce bende bide burdan bahsediyim dedim. birbirimizi her ne kadar sevmesekte memleketim pardon yarı memleketim sonuçta. yapacak bişey yok..

                Beşikdüzü... türkiyenin bodrumu varsa trabzonun beşikdüzü var. hakkını yemeyelim yani. böyle dağın yamacına kurulmuş trabzonun en düz ilçesidir. yeşille mavinin kaynaştığı yer. plajları kumsalları vardır ama denize girecek hava olmaz o başka. düz olduğundan dolayı bisiklet kullanımı yaygındır (havamı da atıyım trabzonun başka hangi ilçesinde var?)

                gelelim modernlik konusuna. Şimdi trabzonu bilenler zaten beni anlayacaklardır. trabzonun doğusuyla batısı arasında koca bi dünya vardır. övünmek gibi olmasın beşikdüzü trabzonun en rahat ilçesidir. mesala doğusunda of da saat 8den sonra dışarı çıkamak mı* yorum bile yok. ama beşikdüzünde hele sıcak yaz akşamları yağmur da yağmıyorsa parklar dolar taşar. kimse kimseye karışmaz. bu da ne giymiş böyle demez.

             BEŞİKDÜZÜSPOR! Gururumuz. mavi beyazlar... 3. lige çıktı bu sene takımımız. hayal değil bi kaç sene sene sonra trabzonsporla maçlarını izleyeceksiniz.

             işte benim yeşil mavi memleketim. belki biraz fazla yağmurludur ama yinede bir günlüğüne de olsa gelip görmenizi tavsiye ederim.

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea