3 Temmuz 2017 Pazartesi

Eksik

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 01:16
            İnsanın hayatında bazı anlar vardır. Kendini hiç olmadığı kadar mutlu, huzurlu ve tam hissettiği... Evet doğru sözcük bu "tam". O anı kaydetmek istersin. Video veya fotoğraf gibi değil... Kokusu, sesi, duyguları... Her şeyiyle... Bir daha asla o anı yaşayamayacağını, o anda yaşadığın mutluluğu bulamayacağını bilirsin. Bir nefestir her şey... Sonra aradan zaman geçer. Çok veya az hiç fark etmez. Bir saniye bile o kadar çok şey alıp götürür ki insandan... Bir gün okuduğun kitaptaki bir cümle, dinlediğin müzikteki bir melodi veya gece evinin balkonunda otururken burnuna gelen bir koku... Bir anlığına geçmişe dönersin. O kadar gerçektir ki her şey... Bir nefes kadardır yine ama seni darmadağın etmeye yeter. Artık o anda olduğun yerde değilsindir, o anda yaslandığın omuz artık hayatında yoktur ve en kötüsü o an hissettiğin duygulardan eser yoktur. Sadece boğazında bir düğüm kalır. Eksilmişsindir, eksiksindir.. Evet "eksik"...

1 yorum:

şah dedi ki...

Yazıya mutluluk dolu girdim ve depresif bir şekilde parça parça çıktım :( Beni gelecekte tarumar edecek şeyleri bugün niye yaşıyorum diyerek günüme lanet ettim. İntihar mı etsem yoksa kendimi elbise dolabına mı kilitlesem şu an karar vermekte zorlanıyorum :)

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea