8 Mayıs 2017 Pazartesi

Sular Kesildi, Çalışamadım Hocam!

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 21:14
          Eveeeettt klişeleşmiş bir yalanı daha gerçeğe çevirmeyi başardım, durmayın tebrik edin. Siz yıllar boyu hocayı trollemek için "sular kesikti, çalışamadım hocam" deyim tüm sınıfı kahkahaya boğmadınız mı? İşte tamam, ben de gerçek yaptım. Durmayın itfaiyeyi arayın. Gelsin şu evimin üç ağzına, üç burnuna su versin. Başka türlü olmayacak bu.
           Beyin cerrahiyi üç "hayır"la uğurladıktan sonra kadın doğuma başladım. Hacettepenin en ponçik bölümünde olmanın huzuru içinde "tus da çalışmaya başlayayım bari!" dedim. Bugün hastaneden çıktım. Yemeği zaman kaybı olmasın diye dışarda yedim. Adeta koşarak eve geldim. Geleli henüz 10dakika oldu olmadı çalışan çamaşır makinası çat dedi durdu. Bi baktım su bitmiş. Bu lanet kartlı sistem zımbırtısı var bizde. Karta su yüklüyorsun, yüklediğin kadar kullanıyorsun. Neyse, bi koşu gittim kartı taktım. Kafamda hala plan program... "Yarın gündüz boşum gece nöbetçiyim, şimdi bi duş alır otururum derse yarın öğlene kadar bir güzel çalışırım" dememle birlikte hayat bana hareket çekti. Kartı taktım, su yok. Aradım aski'yi(ankara su ve kanalizasyon idaresi bokunda boğulursun umarım) (yine çok minnoşum) ve hayatımın en tuhaf telefon konuşmalarından birini yaşadım.
          Telefonda uzunca bir süre bekledikten sonra karşıma çıkan beyefendiye durumu bir güzel açıkladım. Ben adamdan suyumu açmasını beklerken adamın açıklamaları karşısında gülme krizine girdim.
-Sizin sayaç sisteme kayıtlı değil.
+Neden?
-Sizin sayaç değişmiş çinkü.
+O neden?
-Bozulmuş çünkü!
+Evde yaşayan benim, bozulmadı!
-Yok siz fark etmemişsiniz bozulmuş (o nasıl oluyorsa)
+Eee yani?
-Yani ASKİ'ye gitmeniz lazım.
+Bunu neden mesai saatleri içinde söylemediniz? Aski şuan kapalı ve benim suyum yok!
-Ama sizin ASKİye gitmeyi TAHMİN ETMENİZ GEREKİRDİ!
             Evet suçlu benim. Çalışan sayacımı bana haber vermeden değiştiren Askinin hiç suçu yok. Ben müneccim boku yediğim için benim askiye gitmem gerekirdi. Sanırım olay şöyle gerçekleşti: Bir gün ofiste oturan Aski çalışanları "evet hissediyorum, Hazan'ın evinin su sayacı bozuldu" dediler ve gelip benim sayacı değiştirdiler. Benim de bu durumda "evet hissediyorum bugün ASKİ'ye gitmem lazım" demem gerekirdi ama affedin, diyemedim...
           Ve sonuç: Aldım eşyaları Yumuk'un banyosuna çadır kurmaya geldim. Tahminlerime göre yarın nöbete kadar ki kısmı da Aski'de saçma salak uğraşarak geçireceğim. (Tahmin yeteneğim sanıldığı kadar kötü değilmiş) Bu evde yaşadığım milyon saçmalıktan birisi. Bir ara su basmıştı, bir ara doğal gazımızı kestiler,  2335422milyon kez gayet güzel çalışan kombimizi "belediye kuralı" diyerek söküp söküp taktılar. Arayın itfaiyeyi artık. Tazyikli suyla yıkasın şu evi...

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea