3 Temmuz 2016 Pazar

İğrençlik Abidesi: YeniAkit

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 22:54

Hacettepe Tıp’ta içkili havuz partisi

Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Ramazan ayında skandal kutlama. 44 kişinin şehit edildiği Atatürk Havalimanı saldırısının gecesinde düzenlenen yılsonu mezuniyet töreninde yaşanmayan rezillik kalmazken, hocalar ve öğrenciler birlikte kadeh kaldırdı.

Devletine milletine düşman “çapulcu yetiştirmekle” övünen Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Ramazan ayında içkili havuz partisi düzenlendi. 
Tıp ve Fen Fakülteleri başta olmak üzere hükümet ve devlet karşıtı PKK, TKP, DHKP-C gibi yapılanmaların cirit attığı; mezuniyet törenlerinde öğretim üyelerinin “çapulcu yetiştirmekle” gurur duyduklarını ifade ettikleri üniversitede yaşananlar bunlarla da sınırlı değil. 
Yasadışı örgütlerin yuvası haline gelmiş olan tıp fakültesinde her yıl dine ve dindar kesime yönelik büyük saldırılar düzenleniyor.
           "Hepinizden tiksiniyorum." Bu yazıyı yazan, basan, dağıtan, satın alan... İlk okuduğumda inanamadım. Birisi dalga geçiyor veya şaka yapıyor zannettim. Ama ne yazık ki bu yazı "Yeni Akit" adıyla bilinen dindarlık çatısı altına sığınıp bağnazlıkta sınır tanımayan bir gazeteye ait. Okurken midemin bulandığı, bu kafadaki insanlara mesleğim gereği yardım ettiğim için kendimden utandığım "haberin" bir bölümünü sizinle paylaşıyorum. Nasıl bir terbiyesizliktir bu? Altı yıllık okulda sonrasında bir ömür hastanede verilen emeğin karşılığı bu mu? Arkadaşlarımızın sosyal medya hesaplarından çalınan fotoğraflarla kollarını sansürleyerek mı yapılıyor "haber" dediğiniz iğrençlik ötesi yazılar? O sansürlenen kollar gün gelecek o çirkin beynizin içindeki tümörü çıkartacak. Gün gelecek kararmış kalbinizin damarlarını tamir edecek. Gün gelecek bu yazıyı yazabilen parmaklarınızı yerine dikecek... Sinirlenmek değil artık bendeki. Çileden çıkmak.
         "Kız kısmı okumaz" diyen aynı iğrenç fikirli mahluklarla "bayan doktor muayene etsin karımı."  diyenler aynı kişiler değil mi? İnsan diyemiyorum. Yazılana haber diyemiyorum. "Hoca efendimiz" dedikleri insanların fuhuş görüntülerine "erkektir" diyen bir grup mevzu bahis. Sanırım ben düşünmelerini, düşünebilmelerini isterken bir beyinleri olduğunu, en azından savundukları "dinlerinin" gereği olarak iftiranın, gıybetin, insanı ifşa etmenin kötü bir şey hatta günah olduğunu düşünebileceklerini umuyorum. Ama yok... 
          Bu iğrenç yazının katıldığım bir noktası var. Çok da haksızlık etmek istemiyorum. "dindar kesime yönelik büyük saldırılar düzenleniyor." Doğru. Eğer YeniAkit gazetesi dindarsa ben büyük saldırı düzenlemek istiyorum. Eğer onların dini buysa benimki değil.
          İçimizdeki insanlık sevgisini  de insanlara yardım etme isteğimizi de öldürüyorsunuz ya, ne desem boş.

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea