12 Mayıs 2016 Perşembe

Nefret Ettiğim Sözler Listesi

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 17:39
1. -ecektim ama: Başına istediğiniz fiili getirebilirsiniz. Türkçede adı "gelecek zamanın hikayesi" olan bu sözcük grubu reel hayatta da aynı anlamda kullanılır. Gelecektim ama yolda uzaylılar tarafından kaçırıldım, yapacaktım ama evin altındaki yanardağ patladı, söyleyecektim ama dilimin kemiği kırılınca dilimi alçıya aldılar... Yani ben yapmadım. Şimdi de sana hikaye uyduruyorum ve olay geçmiş zamanda olduğu için sen her dediğime inanmak zorundasın.

2. Haklısın: Özellikle fırtınalı bir tartışma sonrasında karşı tarafı susturmak amacıyla söylenir. Anlamı: "ben yapacağımı yaptım, diyeceğimi dedim, bir güzel rahatladım. Haklı olduğunu düşün ve sus." Ee tamam haklıyım da ne oldu? Elime ne geçti? Madem ben haklıydım neden benimle tartıştın? Neden ben "haklı" olduğum halde bunları yaşadım? Kafanda deli sorular kalırsın öylece. "Haklıymışım" der çekilirsin köşeye. Haklılık mutluluk getirmiyor ama...

3. Dikkat et!: Kafamda canlanan şey paranoid kişilik bozukluğu. Şüpheci ve güvensiz... "Herkes kötü(günümüz dünyasında haklılık payı yok değil), herkes beni mahvetmeye uğraşıyor. Dikkatli olmalıyım, daha dikkatli, daha..." Hatta bu dikkat et'e obsesif kompulsif bozukluğu da ekleyebiliriz. "Elim mikrop oldu yıkayayım da hasta olmayayım" Hastalıklara da dikkat etmek lazım.
       Malum Türkiye şartları, her an bir bomba patlayabilir dikkat et. Mesela çelik yeleksiz ve kasksız asla dışarı çıkma. Hatta belli mi olur delinin teki saplayıverir bıçağı. Dikkat et! En iyisi özel çelikten kıyafet giymek. Eve hırsız girebilir dikkat etmek lazım. Evden çıkmayalım mesela. Ya hırsız beni öldürürse? 2 de koruma tutayım da çelik pijamalarımla rahatça uyuyayım.

4. Zamanla Geçer: Hııı evet her şeyin ilacı zaman. Sanki bilmiyorum ben bunu. Belli ki benim canım şimdi yanıyor, belli ki şimdi üzülüyorum. Doğal olarak da şimdi geçsin istiyorum. Sen "zamanla" deyince ne üzüntüm geçiyor, ne de zaman hızlanıyor. Aksine sinirleniyorum. "Hangi zaman, kaç zaman?" 3 saniye de zaman, 3 yıl da... Ayrıca gerçek şu ki zamanla hiç bir şey geçmiyor. Belki azalıyor, belki hafifliyor ama yaşanılanları kaydeden zihinler ölmedikçe "zamanla hiçbir şey geçmiyor".

5. Asla: Bu kadar kesin kelimeler kullanan insanlara üstlerinde yaşadıkları dünyanın bile yuvarlak olduğunu hatırlatmak istiyorum.
          "Asla yemem" 10 gün aç kal bakayım o asla dediğin şeyi öpüp başına koymuyor musun?
          "Asla affetmem" sen hiç hata yapmadın değil mi? Mükemmelsin. Dünya üzerindeki bütün dinlerde "tövbe etmek" inancı varken, yani yaratıcı bile affederken, sen o kadar önemli bir zatsın ki affetmiyorsun. Bravo...
          "Asla yapmam" hadi itiraf et. İçin gidiyor değil mi? Söz konusu olan mesele her neyse içten içe kendini yiyorsun. Ama bir yandan mahalle baskısı, öte yandan kendini içine hapsettiğin yüksek duvarların izin vermiyorlar. Sen yapamadığın ve "asla"ların arkasına saklandığın için de yapanları yerden yere vurmayı kendine hak görüyorsun. Bizi inandırdın da ya kendini nasıl kandıracaksın?
            "Asla vazgeçmem" diyen bütün insanlar vazgeçti desem faydası olmaz değil mi? Çünkü sen farklısın. Sen özelsin. En çok sen seviyorsun ve sevdiğinden asla vazgeçmezsin. O olmazsa da yaşayamazsın hatta. Ah bu insanoğlunun kendini yüceltmesi ve beylik lafları... Küçük bir sır: insan sadece kendi olmadan yaşayamaz. Ne yapalım, yaradışılımız bencil.

4 yorum:

M.S.E dedi ki...

ASLA yorum yapmam demiyordum da bu yazını da okuyunca dedim ki okunduğunu anlasın ki ZAMANLA belki daha sık yazar. Okuyoruz ama sanma ki her konuda HAKLISIN 😉 DIKKAT ET demiyor aslinda seni önemsiyorum diyor ama bu gece çelik yelek giyerek yatmana engel değil 😃

Hazan Çıtlak dedi ki...

"YazACAKTIM AMA yazamadım" diyerek ASLA söylemem dediğim bir sözü daha söylesem mi? :) Yok yok sadece bu yoruma çok mutlu olduğum için daha sık yazmaya çalışayım. Çelik yeleğim de çok şeker zaten ;)

M.S.E dedi ki...

Kanun koyucu bazen kanunda açıklık koyar ki hakim-E rahatlikla doldursun :)) Malta 'da DIKKAT ET kendine oldu mu 😉 Orda bombalar yoktur yelegini yanina almasanda olur :) Ha birde bileğine kuvvet 😃

Hazan Çıtlak dedi ki...

Kendime hiç DİKKAT ETMEYECEĞİM, terli terli soğuk su içeceğim😂 Türkiye size emanet ben gelene kadar patlatmasınlar ülkeyi😁 Çok teşekkür ederim kiiii😇

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea