5 Nisan 2014 Cumartesi

Zehirli İnsanlar

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 16:31
         Secim müzikleri aniden gitti... Utanmasalar tuvaletlerimize kadar asacakları rengarenk bayraklar da yok... Sloganlar, kafiyeli sözler puf diye yok oldu. Bari alıştıra alıştıra bıraksaydık. Bence memleketce yoksunluk sendromuna girdik. Sonuç ortada: bir seçimi açıklayamadılar. 300 kişilik sandıktan çıkan 700 oy mu dersin, çöpten tutanak çıkartan mı dersin, trafoya girmek için o günü bekleyen kedi mi dersin... Örneğimiz bol. Ülkeyi kapatıp açsak da düzelmez artık. Sistem çöktü, reset şart.
        Seçim, parti, ülke falan daha önce bu işleri evde zor tutulan yüzde 45'e (50 değil) bıraktığımı söylemiştim. Kararımın arkasındayım. Hatta gün geçtikçe Uruguay'a yerleşme, oradan vatandaşlık alma hayallerim daha da bir güçleniyor. Yapacak bir şey yok. adam karaya beyaz diyorsa, sen kendini de yırtsan o kömür aktır diyecektir. (sosyal mesaj verme Hazan) Ben de göz görmeyince gönül katlanır mantığı olarak ülkeyi terk edeceğim. Tabi becerebilirsem. O zamana kadar buralarda azınlık psikolojisi görmeye devam.
        Yahu bıraktım bu işleri tamam da bir noktaya parmak basmazsam vicdanım ağlar. Biliyorsunuz dün 3.5 yaşındaki Pamir İstanbul'da kayboldu. İnsanlar pardon vicdanı olan insanlar sokaklara döküldü. Evlerinde oturanlar televizyonlarının sesini kıstı. Olur ya bir ses duyulur umuduyla. İnsanlar bir küçük çocuğu ailesine kavuşturma umuduyla gece boyu arama yaptılar. Malesef bugün sabah Pamir bir evin havuzunda cansız olarak bulundu. O da yaşayacaklarını tamamlayamadan cennete uçtu gitti. Allah ailesine sabırlar versin. Küçücük bir çocuğu kaybetmek... Daha korkunç ne olabilir ki? beni şoka uğratansa Pamir'in kayboluşunun üstünden saçma salak konuşan insanlar. Pardon insan kılıklı hayvanlar. (hayvanlara hakaret) Ya "zaten aleviymiş" diyen gördüm. "Gezi parkı olayları için çocuğu bahane ediyorlar." diyeni gördüm. "Boşuna çocuğu arar gibi yapmayın amacınız başka" diyeni gördüm. Daha neler neler... Ne zaman bu kadar kalpsizleşti bu insanlar? Ne zaman kötülükleri vicdanlarını susturur oldu? Berkin'in arkasından "oh olmuş" diyenlerle aynı şerefsizler bunlar. İnsaf edin artık. Bir çocuktan bahsediyoruz. Gerçi ben boşuna konuşuyorum. Ruhunu şeytana satmış insanlar laftan anlamaz ki. İçleri kötülükle dolmuş. kendi zehirleriyle önce birbirlerini sonra kendilerini zehirliyorlar.
        Ne diyeyim. Umarım insanlar bir gün o görüş bu görüş demeden insanı insan olduğu için sevebilirler. Bugün Pamir artık yok. Hiç mutlu bir gün değil!

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea