12 Ekim 2011 Çarşamba

c2 ile kalmak

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 13:05
          Allahım, tanrım, oh my god! yok ben kesin karar verdim şu hacettepede bi şeyden muaf olamadan ölüp gidecem. böyle gözlerim de açık olcak ölürken. canıma tak etti artık. bu isyanım niye mi anlatayım:
cuma günü okula gittim ama ölüyorum.. domuz gribi mi desem at gribi mi yok yok sanırım bana en uygunu inek gribi heh işte ondan oldum. boğazım ağrıyo ama nasıl bir ağrı. neyse dediler ki yarın bilgisayar sınavı var beytepe de iyi dedik. hastalıkdan ölüyorum ama cuma günü hiç evde durur muyum? beni tanıyan çoktan 'durmazsın' diye geçirmiştir içinden. neyse bn o akşamda yedim soğuğu bir güzel. uyku desen 3 5 saat. cumartesi  bi uyandım yüzmdeki 5 delikten 4 ü tıkalı. allahtan ağzım var o da olmasa napardım! kulak tıkalı duymuyorum. burnum tıkalı nefesi başka bi tarafımdan alıyorum. neyse yılmadım kalktım gittim sınava. sınav kitapçıkları önümüze geldi iyi hoş ama benim burnum dile gelmiş gibi bıraksam konuşacak. sümükle yazı felan yazmaya uğraşıyor. peçeteler ikrah etti. son çere çek babam çek. sümük artık içerde katman katman oldu. zaten garip garp sesler çıkarıyorum. koca amfide ses yankı yapıyor. rezillik diz boyu. içimden de geçiriyorum: "olur da patlarsam her taraf yeşil olcak" ben böyle kendi esprilerime beni hiç yarı yolda bırakmayan ağzımla gülerken bir yandan da optik kağıda güzel bir desen vermeye çalışıyorum. 60 sorunun 20sini bilerek 10 tanesini eh işte öyle böyle yaptım kalan 30a aval aval baktım sonra işte desenler yaptım bol bol e attım atarken de "e" candır dedim.(niyeyse) atmaktan sıkılınca kendimi dışarı attım. ve sonuç yine c2... bıktım ya d1 olaydı hatta f3 e bile razıyım. her sınavı sınrdan 2 3 puanla kaçırdığını blmek kadar başka ne koyar insana?(terkedilmek olabilir)
          bu arada tıp daki ik haftamı ve 2. haftamın yarısını geride bıraktım. tıpı yata yata okuduk veya okuyoruz (pardon HACETTEPE tıpı) diyen bir insan evladı varsa gelsin bulsun beni öpecem başıma koycam artık orda gezdirecem. dersler bu hafta başladı. allahım bu nasıl bir organik kimyadır. biz lisede ne görmüşüz. bi de ben çok zeki vatandaş derse girmeden önce diorum ki "organiği ben çok severim çok rahat geçecem" bok rahat geçerim. bizim 1 yılda gördüğümüz tüm organiği adam geldi 1 derste anlattı. meğer lisede gördüğümüzü buraya gelirken adımız gibi bilmeliymişiz. ama hak mı bu? ben hazırlık okudum. bunları en son 1.5 yıl önce görmüştüm. haayır görmeyi bırak ben 2 yıla yakındır yatmaya alışmışım bünyem kaldırmıyor. ilk dersin sonunda hacettepe tıpı zaten bırakmış hayatı bırakmaya hazırlanır bir vaziyette ayrıldım okuldan. eve geldim pestilim çıkmış 12 saate yakın uyuduktan sonra paşa paşa uyandım giyindim süslendim ve okula gittim. o günden sonra her gün aynı şeyi yapıyorum. bazen insan istemese de bir şeyleri yapmaya mecbur kalıyor. şikayet etmek bile yorucu geliyor şuan bana o yüzden saldım çayıra mevlam kayıra! allah sonumuz hayır ede gibi deyim ve atasözleri eşliğinde yazımı noktalıyoum.unutmadan benim için dua edin tıp dönem 1 de de c2le kalmak istemiyorum. mutlu günler..

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea