24 Ağustos 2011 Çarşamba

Yaz okulu

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 11:05
Bayanlar, baylar ve türevleri(doctor who dan çalıntıdır) biliyorum beni çok özlediniz yani özlenmicek insanmıyım? bende yazmayı çok özledim bu yüzden saat 10da otobüsten inmemem rağmen saat 10.45 ve ben bilgisayarın başındaydım. ah bu internet ne büyük nimetmiş. uzak kalmayan anlamaz. 7 haftadır sanal alemle olan tek bağlantım ezikçe cepten girdiğim 0.facebook tu. siz düşünün halimi.

                 bu 7 haftalık süre içinde (acı bi itiraf) yaz okulundaydım. ya merak ettim yaz okulu diyince sizin aklınıza ne geliyor? açıkcassı ben yaz ve okul kelimelerini bir araya getirmekte baya bi zorlandım. yani beynim en fazla havuzun içinde ders işlemeyi felan düşünebiliyordu ama malesef. (bi acıların çocuğu melodisi alalım lütfen) hiç havuzum olmadı benim. hiç güneşlenemedim ben (göççük emrah halt etmiş yanımda) 7 hafta boyunca her gün o güzel beytepe yollarını gittim geldim günde 6 saat ingilizce gördüm. ama itiraf ediyim 7 ayda öğrenemediğim şeyi 7 haftada öğrendim. ayıptır söylemesi ama bu ara ingilizce roman okuyorum. ya aslında ben sırf yazım boşa gitmesin die yaz okuluna kalmıştım. tamam tamam sustum.

                tamam yani işkence kısmı bi yana malum zaten ama eğlenceli kısmıda vardı. sevgil iayşe arkadaşım son gün şöyle dedi "aslında o kadarda kötü değildi haata eğlenceliydi bile" bir an durup düşündüm aslında durmadan da düşünebilirdim ya neyse haklıydı. bir kere çok güzel arkadaşlıklar edindim. (hepsine sevgilerimi gönderiyorum) sonra fıskıyeler vardıııı. eeevvvvveeeetttt şimdi bu konuya değinmek istiyorum bu hacettepede çimleri sulamak için koyulan fıskıyeler varya şu dönen cinsten heh işte onları yerleştiren çok saygıdeğer abimimzin pskolojisini ben çok merak ediyorum. ya hangi insan evladı öğrencilerin çıkış saatınde fıskıyeleri yolu sulamak için kullanır? okuldaki en büyük zevklerimizden biri ıslanmadan yürümekti işte (acıdım halimize ne kadar ezikmişiz)

               ilk yazıdan bu kadar gevezelik yeter. umarım siteye bakmayı bırakmamışssınızdır. yani google unutmuş beni çok kırıldım kendisine. bu yaz okulu sürecinde yer yer psikolojimin kırılıp döküüldüğü yer yer yıkıma uğradığı yer yerse kendinden geçtiği dönemler boyunca benim eziyetimi çeken tüm eski ve yeni arkadaşlarıma teşekkürü borç bilirim. seviliyorsunuz... mutlu günlerrrrr:)

1 yorum:

mens luxury watches dedi ki...

I learned a lot from this post, much appreciated!! :)

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea