14 Mart 2012 Çarşamba

bir erkeğin başına gelebilecek en kötü şey

Gönderen Hazan Çıtlak zaman: 14:53
             pi 3.14 gününüz kutlu olsun :) tamam çalıntı bir espri olduğu kabul ediyorum ama çok hoşuma gitti. bugün tıp bayramı. bana her gün bayram ama bu gün 2 kat bayram çift katlı tost gibi yani (sanırım acıktım). size bir sır vereyim mi? ben bugünün neden tıp bayramı olduğunu az önce öğrendim hemen sizinle de paylaşmak istedim.
            13 Kasım 1918'de İngilizler, İstanbul'u işgal etti. İşgalciler daha sonra Mekteb-i Tıbbiye-i Şahane'ye el koydular; karargâh merkezi yaptıkları okulda, üç kişinin dahi ders dışında bir araya gelmesini yasakladılar. Tıbbiyeli Hikmet (Boran) ve arkadaşları, okulun işgaline karşı 14 Mart 1827'de eğitime başlayan Tıbbiyenin, o güne kadar hiç kutlanmayan kuruluş yıl dönümünü kutlama toplantısı düzenlediler. Okulun iki kulesi arasına büyük bir Türk Bayrağı asarak bütün öğrencileri büyük salonda toplantıya çağırdılar ve işgali protesto ettiler. İşgal kuvvetleri, olaya müdahale ettiyse de gösteriye engel olamadı. Tıbbiyeliler, 14 Mart 1919 günü büyük salonda toplandı. Büyük bir coşku ile, hem okulun açılışı anıldı hem de işgal protesto edildi. İngilizler toplantıyı şiddet kullanarak dağıttı, birçok öğrenciyi tutukladı.
Bu nedenle 14 Mart tıbbiyelilerin emperyalizme başkaldırışlarının yıl dönümüdür.
           bence çoğu doktor veya doktor adayı da benim gibi bilmiyordur bunu. bilgi birikiminize bir katkım olduysa ne mutlu bana.
           evet şimdi size bir sorum var? bir erkeğin başına gelebilecek en kötü şey nedir? geçenlerde bir arkadaşımın başına bir olay geldi. adamın enkaza dönüşünün seslerini duydum diyebilirim. hoşlandığı bir kız vardı uzunca bir süredir. kıza binbir güçlükle ıkına sıkına çıkma teklifi etti. kız hiç ikiletmeden kabul etti. akşam beraber sinemaya gidecekler. tabi bu iki dirhem bir çekirdek hazırlandı. son 2 saat falan var sinemaya bu gitmeye hazırlanıyor. kız aradı. keşke buraya sesimi de koyabilsem de tonlamayı duysanız. çok normal bir şeymiş gibi "alo, şey ben bişey sorcaaaam. acaba erkek arkadaşıma da bilet bulabilir miyiz?"( tabi bu yazıyı aklınıza avrupa yakasındaki selini getirerek okursanız daha etkileyici olabilir.) kız bir şeyler anlatmaya devam etti ama ben arkadaşımın dinlediğini hiç sanmıyorum çünkü o sıra telefonu yüzüne doğru tutmuş aptal aptal bakıyordu. bu eğer bir kız arkadaşımın başına gelse tepki sıralaması şu olurdu:
1. öfke krizi
2. ağlama krizi
3.depresyon safası
4.yeniden ağlama
5. yeni bir teklif
           ancak erkeklerde bu sıralama hiç böyle olmuyor
1.tepki yok
2.tepki yok
3.tepki yok
           e durum böyle olunca kızlardaki destek olma, "boşver ya sen daha iyilerine layıksın hem burnu eğriydi ne o öyle kazma gibi dişleri vardı, boyu da yedi cücelerle yarışırdı" gibi laflar işe yaramıyor. dayanamayıp "abi, o saçlar neydi öyle 2 pırtık 1 yıla kel kalır" dedim ve sustum o bakışları görmeniz lazımdı. o an anladım  böyle durumlarda yapılacak en iyi şey "benim de zaten işim vardı" deyip topuklamak. mutlu günler :)

0 yorum:

 

Bir Garip Doktor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea